رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

رویایی ترین تصویر

1391/6/4 18:57
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

خوابت میاد عزیزکم و خودتو بهم میرسونی و بهونه میگیری ....

می ریم رو تخت و تو مشغول شیر خوردن میشی بغلم می کنی و هر چند وقت یکبار صدایی در میاری و منم میگم جاااان ... و مشغول نوازش کردن و لالایی گفتن برات میشم ... اشک تو چشمام جمع میشه ... می بینم که تو پیشمی تو آغوشمی و داری شیره وجود منو میخوری .... نوش جونت عزیزم که تک تک سلولهای وجودمو تقدیم به بودن و بزرگ شدنت میکنم ... لالاییم به آخرش رسیده و تو چشمات سنگین شده ولی همچنان به مکیدن های گاه و بیگاهت ادامه میدی ... تا وقتی خوابت سنگین میشه پیشتم و دارم نگات میکنم ... قشنگترین و رویایی ترین قاب عکس زندگیمو .... چه معصومانه و زیبا خوابیدی نازنینم....

کاش هیچ وقت مجبور نمی شدم اون  آرامش آغوش گرم ... شنیدن صدای نفس هات و اون تصویر زیبا رو ترک کنم ....

بخواب که من پیشتم عزیزم ..... بخواب و خوابای رنگی ببین .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
20 شهریور 91 17:16
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا