رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

سال نو مبارک عزیز دل مامانی

1393/1/1 2:40
نویسنده : مامانی
425 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سومین سالیه که عزیز دل مامان و بابایی و چراغ خونمون شدی عسلی ...

با این شیرین زبونیا و کارهای قشنگت زندگی خانواده سه نفری ما هم قشنگ  تر شده...

چجوری بدون حضور فرشته ای مثل تو قبلن زندگی میکردیم ؟؟! با چه دلخوشی و لذتی؟؟!!

خودمم نمی دونم !! چجوری با اینهمه تکرار و روزمرگی هامون کنار میومدیم ؟!

حالا که تو هستی .... می فهمیم چقدر پوچ بود همه چیز ...

 آره ..!! فرشته ای بنام رها ... زندگی رو برامون شیرین کرد ...

که من بفهمم شب هارو به امید دیدن روی ماه تو میخوابم ... که صبحا بیای بیدارم کنی و بگی مامان جون صبح شده ..پاشو... و خودمو به خواب بزنم که با گلبوسه هات بیدارم کنی ... آخ که هیچ لذتی بالاتر از این نمیتونست منو سرحال بیاره .. حتی اگه کم خواب باشم .... که به امید تو بیدار شم و برات صبحونه درست کنم ... که باهات بازی کنم ... بپر بپر کنم .... برقصم ... بخوابم به شوق اینکه توگوشت قصه بخونم و تو بغلم به خواب بری .... که بخوابی و یه دل سیر ببوسمت ... که نگی دیگه بسه مامان! چقدر منو میبوسی؟؟...

قربونت برم کاش میتونستی یکم از احساس مامانی رو داشته باشی ....

همیشه پیشم بمون عزیز دل مامانی .... تا همیشه و بی دریغ دوست داره سیوا....!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)