رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

دخترک لجباز من...

1392/8/11 8:13
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که احساس میکنم لجباز شدی و خیلی مقاومت میکنی که فقط حرف حرف خودت باشه مخصوصا مواقعی که دور و برت شلوغه و تنها نیستیم .... نمی دونم این رفتار از کجا نشات گرفته ولی دوست ندارم ادامه داشته باشه  چون خودم میدونم وقتایی که با همیم چقدر دوست داشتنی و شیرینی ؛ چقدر خوب و خاااانومی ....

 پس چرا وقتای دیگه بد اخلاق میشی "جوجه زرد اخمو؟؟!" (شخصیت مورد علاقت تو یکی از کتابات).

در خیلی از موارد بی اهمیت میشم به بدرفتاریات ولی وقتایی هم هست که نمیشه بی تفاوت بود مثل لجبازیهات در مورد لباس پوشیدن وقتی هوا سرده و میخوای که لباس گرم نپوشی  یا جاهای خطرناک بری و کارای عجیب غریب کنی .. اونقدر هم کنجکاو و بازیگوشی که میخوااای از همه چیز و از همه سوراخ سمبه ها سر در بیاری ...

ولی یادت باشه من همه جوره دوست دارم و میییییییییییییییخورمت عسلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)