رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

تصمیم مهم من

1389/8/30 19:52
نویسنده : مامانی
470 بازدید
اشتراک گذاری

شاید هیچوقت فکرشو نمی کردم که بخوام بخاطر داشتن تو از کارم و خیلی خواسته هام بزنم ولی مادری حسیه که تا تجربش نکنی نمی فهمی 

بزرگترین اتفاق زندگی من در حال رخ دادنه و من باید تصمیم بگیرم از الان به تو فکر کنم که بهترین شرایطی که در توانم هست برات فراهم کنم پس تصمیم گرفتم بخاطر خودم و البته تو قید کارمو بزنم در ماه دوم زندگیت. به چند دلیل :

اول اینکه کارم خیلی استرس زا بود طوری که کوچکترین اشتباه من نتایج خیلی وحشتناکی برای شرکت به دنبال داشت واسه همین همش باید ذهنم درگیر می بود و آماده بوجود اومدن هر اشتباهی . و اینکه استرس واست حکم سم رو داشت نازنینم درحالی که سیستم عصبی و دستگاههای مهم بدنت در حال تکمیل شدن بودن... دوم بخاطر وضعیت خورد و خوراکم که غذای اونجا اصلا تعریفی نبود در حالیکه تغذیه واسه من مخصوصا در 3 ماهه اول بارداری خیییییییلی مهم بود.و  در آخر بخاطر خودم که دوست داشتم همه وقتمو برای تو بذارم که من استراحت کنم تو راحت خواهی بود من ارامش داشته باشم تو در آرامش کامل میشی راختی من برای بوجود آمدن راحت ترین و بهترین شرایط برای تو . و همینطور در مورد این سیکل از کامل شدنت مطالعه کنم آشنایی با دوره های زمانی که تو کامل میشی و شکل میگیری و وظایف من برای هر چه بهتر شدن و تسهیل شدن این دوران....

میخوام بگم بدون هیچ منتی این کارو کردم با خواسته قلبیم و هیییچ وقت از این کردم پشیمون نیستم چون من خواستم که باشی به این دنیا دعوتت کردم پس همه وظیفست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
6 خرداد 91 20:33
چه دخترنازی داریدخداحفظش کنه به وب من هم سربزنید.خوشحال میشم


مرسی عزیزم حتمااااااااا