رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

سفر تو دوران بارداری

1391/4/2 23:45
نویسنده : مامانی
551 بازدید
اشتراک گذاری

برای من و بابایی که عشق سفر بودیم و تا تعطیلی گیرمون میومد بار و بندیلمون و جمع میکردیم و میرفتیم سفر دوران بارداری یکم برامون سخت بود چون ریسک سفر تو 3 ماه اول و سوم بارداری بالا میره یادمه اولین روزایی که سه ماهه بارداریم تموم شده بود هوایی شده بودیم بریم سفر . اونم سفر آخر هفته ای واسه همین آماده شدیم و با مادر جون و پاپا جون صبح روز 5 شنیه رفتیم از جاده چالوس انداختیم رفتیم رامسر . با اینکه یک روزه بود خییییییییییلی بهمون خوش گذشت و من هم 2 ساعت یکبار که تو ماشین بودم پا میشدم و قدم میزدم تا نکنه تو اذیت بشی .سفر بعدیمون اوایل ماه 6 و اوایل اسفند ماه 89 میفتاد که بلیط گرفتیم و رفتیم استانبول 3 روز 4 شب اونجا بودیم و هوا یکم سرد بود و برفای ریزی میومد و چون بخاطر هواش خیلی توریست نیومده بود خیلی گردشای خاصی  برنامه نداشتن ولی من و بابایی از لیدرمون جاهای خوب استانبولو می پرسیدیم و می رفتیم و خداییش خییییییییییلی خوش گذشت با اینکه شکمم یکم بزرگ شده بود ولی خیلی پیاده روی میکردیم و  زیاد اذیت نمی شدم . یکی از جاهایی که رفتیم و خیلی به یاد موندنی بود یه جا کنار پل معروف استانبول مکانی بود برای صید ماهی و پر ار مرغ ماهیخوار اون نزدیکیا پرواز میکردن و پر از رستوران با سرو ماهیهای تازه .بابایی هم از اونجایی که من ماهی دوست داشتم 2 پرس ماهی برام سفارش داد ولی طفلی خودش فقط نگام میکرد و از اینکه با اشتها دارم ماهی میخورم کیف می کرد!زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)