رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

شیرین ترین جمله دنیا..............!!

1392/6/4 1:00
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه هایی قبل از خوابیدنت رو دوست دارم !!.... چون با هم میریم تو تختت و کلی حرف و قصه میگم و قربون صدقت میرم ... تو هم احساساتت گل میکنه و نازم میکنی و حسابی ماچ مالیم میکنی و با لحن شیرینت میگی ..."مامان ...خیلی دوسِت دارم..."

به نظرت من چه حالی میشم اون موقع عزیز دلم؟؟؟؟؟؟ دلم میخواد دنیا وایسه و این کلمات تو قلبم حکاکی بشن ... که تا آخرین لحظه ای که نفس میکشم صدات تو سرم بپیچه ... که بهونه زندگیم ... نفسم ... عشقم ... مثل من دوسم داره...چه لذتی بالاتر از این برای یه مادر می تونه وجود داشته باشه؟؟!!!

انگار همه خستگی هام بیرون میره از تنم  ... انگار که "حس" میکنم زنده ام .....

خدایا ........ این حسو ازم نگیر و به همه مادرا این لذتو هدیه بده......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)