رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

آرامش من ، آرامش توست....

1392/5/1 2:25
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

امشب هم مطابق شبهای قبل رفتیم تو تختت که لالا کنی ولی اینبار نه با کتاب خوندن و قصه گفتن .  با دیدن عکسای گوشی مامان که پر از "رخا" بود ...بعد از چند دقیقه زیر و رو کردن گوشی مامان یه کلیپ صوتی پیدا کردی که مامان وقتی هفت هشت ماهت بود برات لالایی میخوند و تو لالا میکردی ... وقتی لالایی رو شنیدی سریع تشخیص دادی و گوشی رو بغل کردی ... بعد از چند دقیقه خوااابت برد ... و من محو این مدل خوابیدنت بودم .. عزیزکم ، نفس مامان،یعنی تو یادت میاد که از نوزادیت برات این لالایی رو میخوندم و آروم میشدی؟؟...

وقتی که خوابت سنگین تر شد گوشی رو از دستای کوچولوت بیرون آوردم و یه کلیپ صوتی دیگه رو گوش کردم و دیدم که صدای شیر خوردنت وقتی که با شیر خوردن میخوابیدی و نوزاد بودی ضبط شده ... آخ که چه حالی شدم ...! یاد اون روزا بخیر .... منم گوشی رو روی گوشم گذاشتم و با صدای قشنگ شیر خوردنت آروم گرفتم و خوااابم برد .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا گلی
1 مرداد 92 2:22


وبلاگ قشنگی واسه نی نی خوشگلتون درست کردید

خوشحال میشم به من هم سر بزنید








نظر لطفته عزیزم ممنون


مانلی
1 مرداد 92 12:55
عززززیم فرشته قشنگم چه ناز خوابیده ...بوووس بوووس


مرسی خاله جونی بووس
شادی
3 مرداد 92 21:56
ای جونم

قربونش برم از طرف من عسلمو بوسش کن .




ممنون عزیزم بوووس بوووس


مامان آویسا
13 مرداد 92 2:43
رها جون ....عزیزم مثل فرشته ها خوابیدی ...خدا حفظت کنه

مرسی خاله جونی
غزاله
30 مهر 92 15:59
قربونت برم عزیزمممممممممم
آرومممممممممممم بخواب

دوستت دارم


مرسی خاله جون