رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

فدای بوسه هات دخترکم ....

1392/2/24 0:55
نویسنده : مامانی
397 بازدید
اشتراک گذاری

وقتایی که با هم بازی میکنیم رو خیلی دوست دارم  بچه میشم و مثل تو بچگی میکنم با همه وجودم لذت میبرم  که منو همبازی خودت قبول میکنی و کلی ذوق میکنیم با هم ....

یه وقتایی میشه که من مثلا ازت ناراحت میشم و لب و لوچمو آویزون میکنم که بیای منت کشی !

ای خداااااااااااا .... من عااااشق این لحظه ام !که میای با هر ترفندی هست خودتو بهم برسونی و بوسم کنی اونم بوسه های صدادار و عمیق  که تا من بهت نخندم و جواب بوستو ندم به بوسه کردنات ادامه میدی ...

حیف که دلم ضعف میره و این بازی رو زود تموم میکنم و با تموم وجود بغلت میکنم و بوسه بارون میشی و الا کیه که این بوسه های نمکی تورو نوش جون کنه و سیر بشه؟؟؟

با هر بوسه ای که میزنی خستگی هام در میره و به اندازه هزار سال انرژی میگیرم 

آخه چی دارن این بوسه های قندو عسلت که انقدر بهم میچسبه نازنینم ...

 من فدای بوسه ها و صدای بوسیدنت بشم  که هر کدومش ضبط میشن تو این قلب عاشقم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسین جون
25 خرداد 92 8:24
تولد تولد تولدت مبـــــــــــــــــــارک







ممنون از همگی دوستان گلم
مامانی درسا
25 خرداد 92 15:00
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی گلم
مامان ایناز
25 خرداد 92 20:16
سلام گلو تولدت مبارک عزیزم
لاله
25 خرداد 92 21:43
ای جوووووووونم کی بشه ترمه ی من از این کارا کنه رها عزیم تولدت مبارک ایشالا زیر سایه مامان و بابا 120 ساله بشی