رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی من

شیطونی کن تا می تونی...!!!

1391/8/24 12:12
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم .نفسم. بهونه زندگیم . رهای عزیزم ....

چند روزی میشد که تو تب میسوختی چقدر دلم میخواست دوباره اون چشمای نازتو که پر از لبخنده ببینم دیگه اون چشمای تب دارت خندون بشن خبری از درد و ناراحتی تو وجودت عزیزت نباشه همه دردو غصه هاتو به جون میخرم ولی تو شاد باش تو خندون باش اصلا دیگه برام مهم نیست که چقدر شیطونی میکنی چقدر من خسته میشم و فرصتی برای کارای خودم نمی مونه دیگه برام مهم نیست که همه خونه رو بهم میزنی و من باید هر لحظه دنبالت باشم که جمعشون کنم ببخش اگه شکایت کردم خوشی زیر دلم زده بود می دونم .! آره .خوشی اینکه هر روز تورو پر انرژی شاد و شیطون میدیدم  که این سه روز آرزوی اون لب خندون و شیطونیاتو میکشیدم ... پس تا اونجایی که می تونی شیطونی کن و بدون منم پا به پات میام و تنهات نمی ذارم آنمی ذارم تو مسیر شکفتنت خاری تو پاهای نازنینت بره همه برای خوشبختی و شاد بودن تو دست به دست هم  دادیم ....

.آزاد و رها باش نازنیم که تو آزاد به دنیا اومدی و مثال اسمت رها زندگی میکنی ....

امیدوارم دیگه هیچ وقت اون روزهای تلخ و پر استرس تکرار نشن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)