رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

شانزده ماهه من خوشبخت ترینم ...!!!

1391/7/27 0:18
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوشبختم من که تورو دارم .... که هر روز می بوسمت ، می بویمت، نوازشت می کنم ، می پرستمت ...

جدیدا یاد گرفتی هر وقت منو دورو بر خودت نبینی زودی صدام میکنی با اون لحن نمکی و شیرینت میگی مامااان..... منم ذوق مرگ میشم و تو بدترین حالت هم باشم جواب میدم جااااانم ، عزیز مامان، عسل مامان ، نفس مامان... تو هم به تقلید از من با لبخند میگی عژیژ مامان..عشل مامان ....

وااای خدای من  این چه حالیه ؟!! هر روز به عشق تو از خواب بیدار میشم ، نفس میکشم ، زندگی میکنم و میخوابم ..... 

این چه لذتیه که با هیچ یک از لذتهای دنیا قابل قیاس نیست ، واقعا نیست ...

خدایا منو حتی یک لحظه قارغ از این حس و لذت نذار که حالا که تجربش کردم زندگی بدون این حس چقدر پوچ و بی ارزشه و به همه زنان دنیا که لیاقتشو دارن این حس قشنگو بچشون ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیرحسین و آبجی جون
27 مهر 91 0:13
خدا این کوچولوی بانمک را حفظش کنه ....
خیلی عکسهاش ناز بود





مرسی عزیزم