رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

بهانه زندگی من

وابستگی هرچه بیشتر من به تو

1391/5/17 1:05
نویسنده : مامانی
449 بازدید
اشتراک گذاری

 چقدر حس میکنم بهت وابسته ام

 هر لحظه ای که نمی بینمت انگار یه چیزی گم کردم حتی وقتی میخوابی دلم هزار بار برات تنگ میشه و هزار بار قربون صدقت میرم وقتی بعضی وقتا با مادر جون میری خونشون فکر میکنم یکم استراحت میکنم ولی صد بار تو ثانیه به تو فکر میکنم و دلم برات پر میکشه حتی با همه شیطنتت که نمی ذاری قدم از قدم بر دارم ولی دوست دارم همیییییییییییشه کنارم باشی و همه اذیتها و بهانه گیریاتو خرابکاریاتو همه و همه رو به جون میخرم ولی لحظه ای ازم دور نشی ...

تو تمام لحظه ها و ثانیه هام توئی عزیزترینم...

نمی تونم لحظه ای ،رویا و خواسته ای رو بدون تو تصور کنم ...

تک تک ذرات بدنم تو رو صدا میزنن و تو رو میخوان رها کوچولوی من... 

هر بچه ای  رو بزرگتر از تو می بینم آرزوی بزرگ شدنت رو میکشم و تو رو اون سن تجسم میکنم ای غنچه زیبای من تو خوشبو ترین و زیباترین گل رو زمینی ....

ای خدا .....ای کائنات ...... ممنونم از همچین حس قشنگی که بمن دادین .......... که بهترین فرشته آسمونی رو به من امانت سپردین ...........من چقدر خوشبختم که تو کنارمی ..........

ای عشق بی انتهای من عاشقانه و مادرانه تا نفس می کشم دوسسسستت دارم ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)