رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

ببین منم خااال دارم....!!

1392/9/12 1:04
نویسنده : مامانی
492 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که مامان خیلی خال خالیه!! خیلی پیش میومد خالهای مامانو میدیدی میپرسیدی مامان این چیه؟؟؟

میگفتم خاله مامان جون . دوباره میپرسیدی  خال؟؟ بعد با ناراحتی میگفتی رخا خال نداره؟؟

نه عزیزم رها خال نداره ... تا اینکه چند روز پیش صبح پاشدی و با ذوق زدگی گفتی مامان ببین منم خال دارم...!! فکر کردم حتما رد ماژیکی یا خودکاری رو دستت مونده چون از این کارا زیاد میکنی . اومدم با دقت  دستت رو که بهش اشاره میکردیو دیدم  و فهمیدم نه این رد خودکار و ماژیک نیست واقعا خاله ... یه خال کوچولو که نمی دونم چجوری کشفش کردی ...!!  آخ ........!! الهی من فدای اون خالت بشم  عزیززززززم ...منم کلی قربون صدقت رفتم و کلی اون خال کوچولو و بانمکتو بووووسیدم ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)