رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

بهانه زندگی من

اولین روز مهد ...

1393/1/31 13:53
نویسنده : مامانی
696 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها تصمیم راسخ گرفتم  که  مهدو امتحان کنی ... 

از اونجایی که تو کارتونا  دید خوبی درباره مهد داشتی و عاشق مهد کودک رفتن بودی فکر نمی کردم  به مشکلی برخورد کنی  .. 

و همینطور هم شد!!

اولین  روز مهد  ساعت ده صبح بردمت اونجا و سریع رفتی یه براندازی  از محیط کردی و رفتی با وسایل بازی سرگرم شدی ... ده دقیقه ای که اونجا نشستم  خیلی کم منو میدیدی و بیشتر مشغول بازی بودی .. که به پیشنهاد مربی رفتم که یک ساعت دیگه بیام 

تو راه مردم و زنده شدم که  تو الان داری چیکار میکنی ... بهونمو میگیری یا نه... با بچه ها دوست شدی یا نه... اذیتت نمی کنن ... خلاصه سر نیم ساعت برگشتم و شیری که بهت قول داده بودم برات خریدم و دیدم بعله اصلا  منو این مدت یادت هم نبود!! چه برسه به دلتنگی...

دوباره یک ساعتی اونحا نشستم و بعد رفتیم خونه .. کلا خیلی خوب با مهد و بجه ها و مربی ها کنار اومدی  و یه پا رها مستقل شدی دیگه ...

مبارکت باشه عزیزم ... امیدوارم روزی ببینم که وارد مدرسه و دانشگاه بشی  غنچه نو گلمماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)