رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

طلسمی واکسن هجده ماهگی !!!

1391/10/18 19:13
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

این واکسن زدن از همون اول هم برام استرس زا و ترسناک بود و بجز واکسن دو ماهگیت بقیش همراه با حداقل دو روز تب  و بی حالی بود  سری اولی که میخواستم واکسن هجده ماهگیتو بزنیم یه کوچولو سرما خورده بودی و به پیشنهاد دکتر قرار شد وقتی خوب شدی و چند روز از مصرف داروهات میگذره بزنیم  چون مثل اینکه این سخت ترین واکسنه ...

چهارشنبه این هفته یعنی پس فردا  دیگه میبرمت واسه واکسن . امیدوارم مثل خیلی از نی نی ها که این واکسنو خیلی راحت و خوب پشت سر گذاشتن ، شامل حال تو هم بشه و باکمترین ناراحتی و درد این واکسن هم بگذره تا ....6 سالگیت .....

از همه بدتر این ترس و استرسیه که باهامه این 3 هفته و فکر کنم من بیشتر از تو اذیت میشم .... کاش میشد به من بزنن واکسنشو و من فوایدشو برات بلوتوث کنم!! 

پس فردا میام و میگم چطور بود این واکسنت امیدوارم با خبرای خوب بیام ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)