رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

بهانه زندگی من

هجده ماهگی رها جون

1391/9/29 7:59
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روزی رو که خیلی وقته انتظارشو میکشیدم رسیدم !... 18 ماهگی .... نه یکسال و نیمگی ....!

چقدر دلم میخواست تو رو تو این سن ببینم ... نمی  دونم چرا ولی همیشه فکر میکردم به این سن که برسی بزرگ میشی ! میشی یکسال و نیمه ... دیگه کنار سنت  کلمه سال میاد و از دست ماهها راحت میشیم ..... دخترکم ...عزیزکم .... یکسال و نیمگیت مبارک ..... به امید دیدن روزهای قشنگ بزرگ شدن و بالندگیت .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوينا
29 آذر 91 8:59
رها جون 18 ماهگيت مبارك ديگه خانوم شدي منم خيلي منتظر 18 ماهگي دخترم هستم و حسي مشابه شما دارم .خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد





هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 10:56
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید