رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

تولدت مبارک بابایی....!

1391/10/11 16:14
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولدت شد علی   عزیزم اولین عشق زندگیم ... همراه همیشگی سختی ها و خوشی هام ...  دومین سالیه که جشن سه نفره میگیریم و یه خانواده واقعی شدیم ....

با اینکه میخواستم سورپرایزت کنم و وقتی رها خوابید برات جشن بگیرم دلم نیومد میخواستم وقتی عکس میگیریم اونم باشه اون بهت کادوتو بده و شمعای کیکتو فوت کنه و برات دوتایی نانای کنیم و ....

ولی حیف که خیلی خسته بودی  رها جیگری و از اونجایی که بعدازظهر هم نخوابیده بودی زودی خوابیدی و به جشن گرفتنمون نرسید ولی تو تک تک اون لحظه ها همش جاتو خالی میکردیم و با یاد تو جشنمون رونق گرفت ...

چند هفته ای میشه که بابایی کاراش زیاده و شبا خیلی زود ساعت 8.30-9.00 شب میرسه خونه منم به خیال اون ساعت داشتم کارای جشن رو میکردم که ناغافل ساعت 7.00 زنگ زد و گفت سر کوچست ! منم واسه اینکه وقت کشی!! کنم تا به کارام برسم کلی خریدای غیر ضروری از سوپری و میوه فروشی براش جور کردم که تو ترافیک بمونه و دیرتر بیاد ! بی خبر ازاینکه بابایی زرنگ تر از این حرفا بود و ماشینو سر کوچه پارک کردو پیاده رفت دنبال خرید ها وسر یک ربع .... زییییییییییییینگ ...!!!

شب قشنگی بود با اینکه اگه تو بیدار بودی خیلی قشنگتر میشد .عشقای زندگی من.... کنار من ....در یک شب رویایی و زیبا ....چی بیشتر از این میخوام ؟؟! شکرت ...

کادو بابایی یه پولیور بود با 10 شاخه گل که 5 تا رز سفید و 5تا رز قرمز بود که یکیشون مصنوعی بود و روش نوشته بودم که تا پژمرده شدن آخرین گل  این دسته گل دوستت دارم ...! و بابایی دلخور از اینکه شاید حداکثر تا یک ماه دیگه که این گلا پژمرده میشن!!! بی خبر از گل مصنوعی بینشون!!

چند تا از جملات عشقولانه که به جاهای پر رفت و آمد خونه چسبونده بودم و کلی بادکنک قلب با نوشته تولدت مبارک و تزئین سطحی خونه برای جشن و چند تا شمع قلب و یه کیک لاو . اینا کارایی بود که اون شب تونستم با بدبختی انجامشون بدم چون تو خیلی بهونه گیر شده بودی و به مامانی امون نمیدادی کاری کنه و همش بغل میخواستی .... میخواستم برای شام کشک بادمجون درست کنم ولی واقعا دیگه وقت نشد و به سیب زمینی با پنیر رضایت دادیم...

عزیزکم امیدوارم وقتی بزرگ شدی از این جشنای سه نفره و شاد خیییلی کنار هم داشته باشیم ...

و یادت باشه با بودنت نفس میکشیم و تولدهامونو از لحظه ای که تو توی دنیای عشمون وارد شدی میشماریم .... دوستت داریم عااااااااااااشقانه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)