رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

روزهای قشنگ تکرار نشدنی

1391/6/28 3:22
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزهای قشنگی که همیشه موندگاره مثل تک تک لحظات این یک سال و 3 ماه روزهاییه که سعی میکنی حرف بزنی کلمات رو گوش میدی و با صدا و لحن قشنگت تکرار میکنی 

خیلی از کلمات رو یاد گرفتی و من با هر کلمه ای که میگی هزار بار بیشتر از قبل عاشقت میشم گلم 

انتظار روزایی رو میکشم که جمله بسازی و کامل صحبت کنی 

یکی از حرفای بامزت شعریه که تو یکی از قسمتهای بی بی انیشتینه و اردک های زیادی تو آب هستند و با آهنگ کواک کواک میکنن این شعر رو چند بار تو روز می خونی و من دلم ضعف میره و میام بوسه بارونت میکنم حتی آهنگشم میخونی قربونت برم من عزیزکم ...

چند کلمه ای که یادمه و می تونی بگی :

از حیووونا: پیشی .هاپو.اسب.داک(همون اردک).ماهی.ببیی.موش.

صدای حیووونا: میو میو.بع بع.هاپ.کواک کواک.ما ما.قدقدقدا.قوقولی.بیییییییییزززز(صدای زنبور!).پیتیکو پیتیکو(اسب).

کلمات بامزت: وقتی چیزی بهت میدیم اکثرا میگی مِیسی (مرسی).وقتی لباس میپوشیم زودی میای جلومون پامونو میگری میگی :بغل.وقتی صدات میکنیم با صدای قشنگی میگی :بله

شعر تاب تاب عباسی رو میخونی ولی نمی دونم چرا از تاب سواری خوشت نمی یاد!. شعر اتل متل توتوله رو که میخونیم با دستت روی پاهات میزنی . کلاغ پر رو بلدی و میگی ببببببببببر و تا به رها که پر نداره میرسیم خودتو تکون میدی و دست میزنی . 

از اعضای بدنت گوش و چشم و دندون و  دست رو با لحن خودت میتونی بگی و اعضای بدنت رو نشون میدی  .. ادای مسواک زدن و شونه زدن رو میتونی در بیاری . چشمک میزنی . موش میشی . ماهی میشی و ... گل .برگ.درخت .ماه .سیب .موز.انگور(که میگی ان!)

مادر و نیلو و پاپا و بابایی و علی و مامان و دایی شادی و عمه و عز(عزیز)و نی نی و صدا میکنی .

میشینی رو شکم مامان و پیتیکو پیتیکو میکنی و اسب میشی بعضی وقتام بلوزمو میدی بالا و شکممو پوووف میکنی منم با صدای بلند میخندم که بعنی داری منو میخوری ...

و خیلی کارای بامزه ای که همه لحظه هامو پر کرده و من عاشق تک تکشونم ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)