رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

چتر صولتی...

1392/8/28 23:19
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر تصمیم گرفتم بریم بیرون و دوتایی یکم قدم بزنیم لباساتو پوشوندم  که یهو یه صدایی شنیدم صدای چیک چیک بارون روی کانال کولر بود رفتم بالکن و دیدم بعلهههههههههه... بارون داره میاد ....

اومدم دستتو گرفتم و بدو رفتیم تو بالکن که داره بارون میاد و دستای کوچولوت یکم خیس شدن و کلی ذوق کردی .. بغلت کردم و پارکینگو دیدی که نیلو با بچه ها چتر دستشون بود و داشتن بازی میکردن

منم رفتم یه چتر آوردم و بازش کردم تو هم با هیجان اونو دستت گرفتی و دوباره رفتیم بالکن بعد از چند دقیقه گفتی مامان من چتر صولتی میخوااام  نمی دونم چرا اون چتر آبی که دستت بودو نپسندیدی و تغییر سلیقه دادی که بجای آبی صولتی  رو ترجیح دادی ...

امروز دستور خریدشو به مادر دادی و وقتی دیدیش زود بهش گفتی مادر برام چتر صولتی میخلی ؟؟؟؟!

طفلی مادر هم امروز همش تو فکر خرید چتر صورتی کوچیک برات بودد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)