رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

بهانه زندگی من

بالاخره مستقل شدم!!

1391/9/11 17:04
نویسنده : مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم که عشق آیپدی و به هوای گربه ای که تقلید صدا میکنه و دست میزنی به دمش و میگه no,no,no. اسم آیپد هم no,no صدا میکنی  مثلا دلم خوش بود کادوی تولدمه که بابایی بهم داده بود ولی عزیزم صاحب اول و آخرش خودت شدی و با چنان دقت و مهارتی باهاش کار میکنی که هرکی ندونه فکر میکنی یکی از سازندگان این دستگاه تو شرکت اپلی . خلاصه من که با حصرت نگاش میکردم چون به احدی اجازه دست زدن بهش رو نمی دی . حالا بابایی دلش برام سوخته و در آستانه داغون شدن گوشیم یه گوشی گلکسی 2 برام خریده و تاحالا بازی ها و کاراشو برات رو نکردم و قایم کردم از دیدت  و الا اینم صاحب میشدی . حالا دیگه یکم مستقل شدم و وقتایی که تو با آیپد سرگرمی منم میرم سروقت گوشیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)